کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749424400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317845 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

غیرفعال کردن اعلانیه‌ی نرم‌افزار گوگل مسنجر برای مخاطب‌های ویژه

نرم‌افزار گوگل مسنجر که تقریبا از سال ۲۰۱۴ وارد فروشگاه نرم‌افزاری گوگل شده است، در عین ساده بودن دارای قابلیت‌های ابتدایی جالبی است. یکی از این ویژگی‌ها، غیرفعال کردن نمایش اعلانیه‌ی دریافت پیامک در مورد مخاطب‌های مورد نظر است.

غیرفعال کردن اعلانیه‌ی نرم‌افزار گوگل مسنجر برای مخاطب‌های ویژه

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ گوگل تقریبا از دو سال قبل، نرم‌افزار ارسال و دریافت پیامک خود را تحت عنوان گوگل مسنجر (Google Messenger) همراه با طراحی ساده و امکانات ابتدایی به صورت رایگان منتشر کرده است. گوگل مسنجر شاید برترین نرم‌افزار پیام رسان اندرویدی نباشد، اما به طور حتم کارکرد ساده‌ای داشته و دارای برخی از ویژگی‌های مفید است.

یکی از قابلیت‌های مفید گوگل مسنجر، توانایی غیرفعال کردن اعلانیه‌ی مربوط به دریافت پیام متنی برای مخاطب‌های مورد نظر کاربر است. در صورتی که مایل به دریافت اعلانیه‌ی پیام متنی از شخص خاصی نیستید، به راحتی می‌توانید دریافت اعلانیه را فقط برای آن شخص، غیرفعال کنید. برای انجام این کار، مراحل ساده‌ی زیر را طی کنید.

۱- نرم‌افزار گوگل مسنجر را اجرا کنید.

 b

 

۲- مکالمه‌ی مربوط به مخاطب مورد نظر خود را برای چند ثانیه لمس کنید تا پنجره‌ای فرعی شامل چند گزینه‌ی مفید نمایان شود.

 

۳- در پنجره‌ی فرعی نمایان شده و در بالای صفحه‌ی نمایش، بر روی آیکن زنگوله ضربه بزنید تا دریافت اعلانیه از شخص مورد نظر غیرفعال شود.

 

 

۴- با این کار، در زمان دریافت پیامک از مخاطب مورد نظر، هیچ اعلانیه‌ای در بخش نوتیفیکیشن گوشی هوشمند نمایان نخواهد شد. با انجام دوباره‌ی مراحل یاد شده به شیوه‌ی مشابه، به راحتی می‌توانید دریافت اعلانیه را فعال کنید.

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30542 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/11/29 تعداد مشاهده: 1516
سافت گذر